haha, fyllebloggen igen

På riktigt denna gång. Hemma på danmarksgatan en sväng för att duscha av sig sanden och fylla på magen med något fast. Jisses, vi gick till final dö. Tacka vettja Benny Ferry (Björns bror...såklart, ni vet han som uppfann sjöskytte bland annat). Förlorade i finalen dock och kom på den "hedersvärda" andraplatsen, vi skyller på Robin. Men vi hade nog roligast i alla fall. Näni, om 25 minuter ska jag vara hos sune och ha orkat hinka i mig en liter vatten till, en låååång dag detta. Blir makaroner och falukorv förresten.

Jisses vad kul det ska bli/är/har varit. Vill passa på att rikta ett stor tack till Majvor Ferry, Bennys mormor, för att hon återlämnade min bikiniöverdel som hon lånade, mycket snällt. Haha, jag önskar alla jag känner var här just nu,

Puss puss

Detalj: Fråga mig imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0