biljettkrig fortsättning

Maja ringde och sa att hon skulle med samma tåg som jag från arlanda, och passade samtidigt på att påpeka att det tydligen fanns sista minuten-boljetter, jiha. 200 spänn i sjön från min sida på grund av några timmars skillnad. Då var jag butter. Nu läset jag på hennes blogg att hon visst inte alls kom med det tåget, det var fullt. Frågan är då: Kommer jag få lov att stå hela vägen från Sala?!? Då döör jag ju!

Nu ska jag upp och äta frukost och börja packa, vad ska man ha med sig till fjällen mer än raggsockor? Sen ska jag ät lite och försöka dra mitt slöa jag ner till stationen i tid, så jag tex hinner hämta ut biljetten. Det vore ju bra! Förresten, nån som har nåt bra förslag på vad jag ska ladda ner och titta på på tågresan?

Kommentarer
Postat av: tess

haha. ja jag blev mobbad hela dagen på jobbet igår:) ser som tur är lite mindre röd ut idag! vet inte om jag har något tips på nåt du kan ladda hem..jag älskar ju one tree hill! the starter wife om du inte sett det eller kanske al gores an inconvenient truth?:)

2008-03-19 @ 10:56:28
URL: http://trescz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0