magen...igen...

och hostan.

har kommit hem, haft precis hur trevligt som helst hos hanna, men kände det var dags att kasta in handduken nu. så nu är jag hemma och här igen=) Platå blir en annan gång, trots min snygga kjol! Någon måste ju också ta ansvar föra att anmäla oss till tävlingen den 9 februari i vallabacken. Jur6 ska stolt tävla i valla saucer renner, en sorts avancerad pulkatävlning som inte bryr sig om om det är vit, gul, brun eller grön snö!! Anmälningen skulle in tidigast 23.59, jag tror jag fick in den 00.00.

Väl hemma börjar jag fundera på om jag missar nåt där ute nu, Petterssons "stridspilot" tex eller julia och cmilla i toppform (tror cmilla har älskat mig säkert 25 gånger ikväll, alltid kul!!) men äh, får ta det en annan gång. Förresten "gästen", cmilla är nog inte ett namn, men det är däremot en mycket effektiv förkortning för camilla som gör att jag behöver använda "sudd"-knappen ca en tredjedel av vad jag annars skulle nödgas till. ska nån gång ägna ett helt inlägg åt henne, det lovar jag!

nu ska jag borsta tänder och lägga mig i duntäcket, kanske även titta på sista bettyavsnittet jag har... sen ska jag sova och drömma gott... om nåt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0