Kaos

Vaknade i kaos. Vad ska jag göra?!? det här är ju inge kul alls. observera tiden. klockan är halv åtta nu, sen sju har jag varit klarvaken. kommer det bli ännu en hysteriskt lång dag? vad ska jag göra?!?

duntäcket gör vad det kan för att få mig att, ja, varva ner, , går sådär...så snart kommer jag sätta på vänner, veva in ben och arnar i ett hårt grepp av ankpäls och hoppas på det bästa. musikspelaren spelar en massa låtar jag inte kommer ihåg, var har alla de kommit ifrån, och varför är de så förbannat mysiga...nu?    Känner mig som om jag vore med på cirkus, som om jag hade den viktiga rollen som jongleringsboll. Det är nån ironisk typ som är clownen kan jag lova.

Utanför viner vinden och slår på fönstren. ibland tjuter det till, när ett uns av frisk luft tvingar sig in till mig och täcket genom de alldeles för dåliga fönstren. det är nog storm... så perfekt på nåt sätt!


lyssna och ...jag vet inte





Är det jag som är dum eller???

Kommentarer
Postat av: Jonna

Är du sjuk eller varför är du uppe så tidigt, låter helt oromlig för mig att vara uppe så tidigt utan anöledning. Jag är ju uppe nu bara för att jag sitter på jobbet..=/

2008-01-19 @ 08:46:36
URL: http://snubbelfinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0