Som en uppenbarelse

Lilija har, i samarbete med Raz, en tävling där du kan vinna en tavla med Johnny Depp! Tavlan är endast målad för den här tävlingen så ingen annan har en likadan :) Självklart är jag med i tävlingen & det hoppas jag du också är? Kolla in tävlingen här för att delta du också. Lycka till! Jag hade ju iof lovat mig själv att jag inte skulle tävla mer, nerven och han på axeln blir så till sig och hindrar mig från att sova. Men den här gången kan jag inte låta bli, tavlan är ju så läcker och skulle passa utmärkt i min högst oinredda och ofärdiga hall, ovan för min nya dator. Nu kom jag ju nästan på hur jag vill ha den - hallen alltså. Troligtvis lär jag ju inte vinna (kör på tur i kärlek ist...hehe) men den som vinner får se detta som ett stort grattis!

Haha, jag har fortfarande inte dammsugit, däremot har jag kommit på att det blir dammigt alltför fort i min lägenhet, så jag måste damma också nu. Pust!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0