Jag visste det

Det är ju därför jag alltid undvikit luftmadrasser - jag har nog aldrig sovit på en luftmadrass som lyckats behålla luften en hel natt. Kl halv två (en timme efter läggdags) var det kört inatt... Jaha tänkte Johanna; är det nu jag sätter mig på cykeln till T1? Nä..in och sno sittdynorna till bäddsoffan och stoppa under där det var som hårdast, sen var det bara att hoppas på det bästa. Gick sådär...så när tv:n åkte igång kl 08.12 var det en befrielse, in och sätta sig med datorn i knät i fottöljen.. Men jag har ju sällskap i alla fall =)

Idag blir det bio, lite på stan kanske och mys vid tv:n och melodifestivalen ikväll. Blir bra det! Missar innebandyn bara, buhu, men kanske bra för mina blåmärken.

Kommentarer
Postat av: Mary

Oops... Hade ingen aning om att den släppte ut luft! Sorry... =) Hopppas ni har mysigt iaf!

2008-02-23 @ 11:18:42
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0