I'm a babe

Ni vet den där lilla grisen som kunde pratade och räddade alla som kom i hans väg typ. Han som hette babe. Jag och han har vissa sjukt lika inslag just nu, nämligen hudfärgen. Jag är SKRIKROSA! Solat solarium och det var kanske inte den bästa idén på länge, i alla fall inte å ligga så länge. Fast det var skönt... Nä, det är helt sjukt hur jag ser ut. De kommande dagarna kommer innehålla polotröja på hög nivå och ett minimum av att ta av kläder inför folk (ínte för att det brukar hända..men för säkerhets skull) Ska även maxbehandla huden med hudkräm (utan brun-utan-sol effekt för säkerhets skull) för att minimera skadan på min kära framdel. Haha, jag bara skrattar, kan nog vara det roligaste på länge...

image40

Han i mitten, på toppen av lådan. Om det var nån som undrade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0