Filosof

Johanna är på dåligt humör just nu, typ. Den klassiska formen av uttråkning kallas det tror jag. Så jag sitter och filosoferar lite framför alla dåliga program på min tv (eftersom jag har INGA kanaler). Påminner mig lite om den gamla goda tiden när familjen Hanses betedde sig som stenåldersmänniskor och bara hade ettan och tvåan och ingen micro. Men det var mer accepterat då, det var ju ändå när vi var sju. Äter chips också, som pappa lämnat och som jag inte ens tycker så mycket om (dill...och gräslök tydligen).

Filosoferar på om jag ska köpa en långklänning, är lite sugen. MEN, face it Johanna, du kommer se ut som max 25 cm hög i en sådan.

Ringde mamma förut iaf och sa att jag älskade henne. Hon blev mycket glad och glömde för fem sekunder bort grannen som hon pratade pilates med.

Nepp, dags att dra duntäcket över huvudet och lyssna på Chandlers ljuva stämma. Funkar inte Vänner, funkar ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0