bra kväll

Fredag igen, och som vanligt på fredagar är det ligga i sängen och såsa-fredag. Joanna har stationerat sig i soffan, jag i sängen. Vi väntar på cmilla och Julia och vänner är på tv:n. Det kommer bli en bra dag...

Igår var det kravall på kårallen, och Joanna hade overall på sig och allt. Så då får man bara ligga här idag. Ska upp och ut senare och lämna tillbaka cykeln Joanna lånade igår och hämta ut min rackare från cykelhandlaren. Den som varit låst i dryga halvåret nu...så det börjar väl bli dags.

Nu blev jag trött och ska lägga ner huvudet lite på kudden och slumra. Lite ont i halsen har jag, men skit i det. Efter konferens idag ska vi bestämma om det kanske blir flamman ikväll.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-29 @ 13:15:41
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0