Om du får chansen att gå på galavisning...

I mer än ett dygn har jag gått och väntat på en nysning nu. Trots djup koncentration vid kittel i näsan, horhinneskador av allt stirrande in i lampor samt att huvudet är överfyllt med snor vägrar den förlösande uslingen att dyka upp. Men alla i min närhet nyser så det står härliga till. Jag är lite bitter över det, skulle man kunna säga.

Hur som så, i ett försök att tänka på nåt annat och på så sätt lura fram rackaren råkade jag av misstag hitta Blondinbellas tv-dagbok, eller nåt sånt. Jag tänker inte vara en sån som kommenterar andra bloggar och lägger sig i (saker som jag faktiskt ändå inte förstår) så jag tänker helt enkelt inte säga någonting mer än - leta reda på det på internet, titta på det och bilda er en uppfattning (se hur länge ni orkar titta) (nä, skryk det där sista i protokollet tack). Sen kan ni meddela mig vad ni tyckte. Någon nysning framkallade det dock inte i alla fall.

...ta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0