Som att vilja slita av sig armen och slå honom med den

Jim Carrey är på Operah och härjar för tillfället. Eftersom han nu är sig själv och inte en roll stod jag ut 7 minuter istället för de vanligt 5. Oj, vad jag inte står ut med människan, vad gör han för fel?! Nä, nu blir det paus in i köket några minuter för att lugna mig.

kort intetsägande pausunderhållning...



Tillbaka! Idag gick jag upp tidigt för att tvätta. Det slutade med att jag, efter första vändan till stugan, somnade på min säng utan varken lakan kuddar eller täcken. Nu har jag vaknat igen och ska föröka plugga lite innan det bär av till campus. Igår märkte jag att det endast är en och en halv vecka kvar till tentan. Sen kanske jag ska träna, har varit duktig två dagar i rad nu! Men nu vill magen ha havregrynsgröt och hjärnan lite annan stimulans, så vi hörs senare. Han håller fortfarande låda förresten, jag spyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0