cmillas soffa

Sitter här en måndagskväll i cmillas soffa och tittar på Guds stad. En film helt på portugisiska, med norsk text. Helt sjukt!! Visste ni att norrmännen har döpt dumbeldore i Herry Potter till "Humlesnurr"... det är snudd på helgerån.
I denna film heter ganstrarna (riktiga vildar som skjuter på kul typ) rödtott, knärten (med e egentligen), småen och perukken (alltså peruken med två k), Det är ju inte så att de blir så väldigt respektingivande måste jag ju säga.

Annars är jag väldigt trött, Somnade idag på föreläsningen nästan. Skulle skriva "man ska inte slå barn" (vet, hög nivå det låter som vi har på våra studier va??). När jag fick tillbaka fokus i min hjärna såg jag det stod "man ska inte sova"... det går bra nu!

Nu har rakketen (alltså raketen med två k)och gåsa klivit i handlingen!

Imorn ska vi sprida glädje i skolan. Vi ska klä ut oss i vitaste vitt med gloria och änglavingar och gå och kasta glitter på folk. Vi kommer bli så älskade=) Eller?!? Jaja, det visar sig.

Nä, nu ska engagera mig i mina "småtassene" på tv:n! Tror de är typ ett gäng bäbisgangstrar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0