Storstäda

Idag ska jag storstäda och möblera om i hallen...med andra ord tömma hela min mycket överfyllda bokhylla. Allt detta ska ske ackompanierad (återigen stavning?!?) av hemmafruarna, sista avsnitten...vad ska jag titta på sen då??! Buhu!

Annars har det varit en underbar söndagsmorgon som började med att jag brände havregrynsgröten så mycket som havregrynsgröt kan brännas. Funderar skarpt på om min brandvarnare funkar, gör den det har jag ett skapligt bra luktsinne måste jag säga =) Sen gjorde jag en ny sats, men den brända jag bara lite...framsteg! Sen skulle jag limma ihop det sista på min omgjorda stol, och då var det snett (eller det var det jag bråkade med första gången jag brände gröten såklart). Men efter den mer lyckade gröten och en kraftsamling av alla mina gymuppumpade muskler fick jag ihop den, så nu står det upp och är svart ist för den tidigare smutsgrå!!

Om en vecka sitter jag i Barcelona och mår prima förhoppningsvis! Nedräkning: 7 dgr kvar

Vill bara avsluta med å gratta Isak, Beckas lillebror, som blev pappa inatt. (Usch vad jag skulle vara stolt om min bror döpte ett barn till Johanna i andranamn...) hur som; GRATTIS till lilla Leia!!!

In i dammet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0