matmiss

kommit hem efter en femtimmarsvända i skolan, beställde övningstentor och satt och var halvt heloseriös med pepp. Missade den där detaljen med att man ska äta dock, så var lite väl hungrig kanske när jag kom hem. Nu har jag ätit mina snuvade makaroner (anton sa det när han var liten och söt, numera är han bara söt...dessvärre) från igår. Gott var det=) Förresten en annan söt sak som anton sa när han var liten fick jag höra i helgen. När kusinerna från Jämtland skulle komma på besök första gången (som han var medveten om iaf) så var alla, speciellt han, förväntansfulla. Vi hade ju pratat om de där kusinerna i tid och otid hur länge som helst. Men när vi står och väntar och kusinerna kliver ur bilen kläcker anton plötsligt ur sig "men var är elefanterna då?" Då hade den lilla tittat på Babar, och kusinerna där var ju elefanter, så han trodde att kusiner var lika med elefanter... Jag hade också blivit sjukt besviken! Men så söööt=)

Till kvällen tänkte jag återuppta min pluggteknik från högstadiet eller nåt, framför tv:n helt enkelt. Den tog mig igenom det så det kanske kan fungera på arbetsrätt också. Fotboll ikväll med, blir väl själv dessvärre. Grannen där inne är ju inte så väligt förtjust direk :P Får försöka få hit nån annan!

Min kamera är borta, jag är lite rädd att nån antingen stulit den ur väskan på tåget, eller att den åkt ur och jag glömt den. För jag hittade den inte hos mamma och här är den ju inte. Buhu...mina barcabilder var ju i den. Så i brist på dem så ska jag förklara min shoppingfynd...typ. Två par skor för hela 300 kronor, och dom är snygga också. I like! Sen slog jag också till på ett äkta FC Barcelona nyckelband, riktigt fint. Dock är jag idiotförklarad av Carro, Silje och Cmilla som tyckte det var hysteriskt dyrt (7 , finns det inget eurotecken på datorn?!?, jaja euro) för det lilla. Det är för det första inte ens mitt dyraste nyckelband i mitt liv, och för det andra så har vi ju bara stött Unicef...eftersom Barca har ett samarbete med dem (ger pengar, tycker vi iaf). Så det var tom en god gärning=) Julia köpte också ett, fast snäppet mindre och billigare...men jag stöttar det!

Ska damsuga också! Sen, kanske, när jag tröttnat på LAS & Co. Äh, det har jag ju redan gjort, men sen ändå...imorn typ!

Har kommit på att jag tycker julen har börjat när alladin-reklamen börjar rulla på tv. Såg den för första gången idag, så nu är det jul Tjo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0