effektiviteten är skrämmande

imorde gick lundin upp kl 06.15 (alarm 06.10, nåt slags rekord?!?) för att åka och överraska Fia med frukost kl 7 för att hon fyllde år. Lite väl seriöst skulle man kunna tänka, ja, men det var rtevligt och helt klart värt det!
Fortfarande imorse (07.45) cyklade lundin vidare till universitetet för att ha föreläsning i tre timmar. Tack och lov (1) så missade vår aningen virriga (men mycket bra föreläsare) att det var en tretimmare och bröt efter två. Tack och lov (2) så var hela klassen för en gångs skull tyst om detta så vi fick gå!
Lite mindre imorse, men ändå mycket tidigt (10.10) begav sig lundin från campus till gymmet (!!?) och tränade.
Klockan halv ett kom lundin hem igen, och då hade hon bastat också.
13.13 hade lundin ätit lunchen och lyssnat på camillas mer eller mindre briljanta tyskatexter hon skulle kunna utantill till hennes nu pågående tenta.
Detta ger mig 11 timmar legitimt slappande idag...najsnajs!!

Istället för att prata mat vill jag bara länka till ett mycket billigt och förvånansvärt gott (om man hade kommit ihåg salt och peppar) recept som jag mäktade med igår... Kikärtsbiffar (måste innebära vuxenpoäng!!)

Nu ska jag vara förutseende och plugga till min mycket antagligen kommande omtenta och titta på desperate housewives...första säsongen (härligt med gamla minnen...hehe) Undrar vad det kommer bli mest av?!?

Förresten är det nån (snälla!!!) som vill gå på hockey med mig den 23:e nov? Jag ska hem och ska äntligen få besöka ejendals..längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0