vintermorgon

inte. Jag vet jag tjatar, men det är orättvist att de på tv får ha snö. Vaknade halv tio med magont igen, fattar inte. Så då somnade jag om med vinterstudion i bakgrunden och damernas störtlopp. Nu är jag vaken igen i alla fall, och kom precis på att det kan inte ha varit halvtio jag vaknade första gången, måste ju varit halvelva..haha! Hur som, jag har inte dragit upp persiennerna än (då kan jag ju låtsas att det är böljande vitt utanför, att himlen är blå, solen skiner och träden är fulla med vita kristaller). Anja Persson leder i alla fall, hejja hejja! Sen är det skidskytte också!

Har tvättid med, men det lär inte hända =) Jag pallar verkligen inte. Cmilla får ta hand om den när hon kommer hem från sin tenta.

Träffade Mariah på stan igår också, tre gånger. Ibland är världen liten. Kan det vara så att man tycker att det finns så mycket folk överallt, men man ser egentligen alltid samma människor?! Bara det att alla ser likadana ut? Jag såg nämligen en annan person tre gånger också under min centrumtur. Henne kom jag dock ihåg, hon hade knallgröna byxor, knallblå skjorta och senapsgul mössa. Sen en svartvitmönstrad väska och bruna skor. så man såg henne liksom.

Nu blir det nog frukost på/i sängen, måste göra den själv dock så poängenförsvinner ju en aning, men men. sängen är mjukare än köksstolarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0