my feet

jag har ingen cykel, pepp tog tillbaka sin. Det råder punkaepedemi o lkpg tror jag. Så idag har jag gått massvis och har ont i fötterna, buhu! riktigt ont faktiskt...så jag får hålla mig hemma vare sig jag vill eller inte ikväll. (eller det är väl natt nu kanske). Måste gå till skolan imorn också, hoppas de har kurerat sig till dess. Jag som hade pedikyr här hemma igår och allt, förgäves (stavning?!?) vettja. Till kvällen har jag gjort makaronipudding också, så lätt och så gott...det blir det fler gånger. Imorn är sista hela dagen här innan jullovet. känns mycket skumt, nästan vemodigt, men jag kommer ju tillbaka...och det ska bli kul att träffa alla hemma där! Ska äntligen få träffa Daniels systerson (Marias barn alltså) Liam också, det ser jag fram emot massvis. måste man ha present då med, hmmm jobbigt.

Juldagen har Arn-filmen premiär också, det blir ju luckan då så jag kan inte se premiären, men annandagen bär det av till nån storstad i närheten (falun, borlänge..hmmm) för att gotta sig i vad jag verkligen verkligen hoppas blir en kanonfilm. Storyn är värd det!

Ska johanna ta och göra nåt vettigt kanske...japp. Ska titta på Sex and the city. Tjao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0