juldagen

är på ingående, eller den är väl redan här, kl är 11 och jag snoozade 45 minuter innan jag tog mig upp. Det var väl iof bra för nu kom jag på att jag inte hade nånting att göra ändå. Kl ett idag blir det lunch idag på Lucky, sen blir det Joanna hela dagen, och sen är det lucky igen i natten! En bra dag med alla mina vänner från förr, vore kul om alla lkpg-bor också hade dykt upp. Men vi får ta igen det i vår. Ska i alla fall köra singstar i mängder. Be aware!!

Julafton var en dag, och inte alls en afton. Drog igång första julklappsutdelningen kl 11.00. Under dagen hanns sedan med: två till julklappsutdelningar, mat, kalle, fika, gröt, julklappslek, sångstund, tennismatch mot far på PS3, stressa småbröder, karl-bertil johnson, två bilfärder, vänner, mycket godis, sms:ande, telefonsamtal, en julklappspåses försvinnande och det viktigaste av allt; skala potatis till 18 pers. så lite trött var jag på kvällen..men jag fick sova som en stock under mitt nya duntäcke =)

Lite förskyld är jag, men man överlever väl lite hosta, så nu ska jag äta finfrukost framför vänner=)
Puss alla och god fortsättning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0