God jul

Ett helt i tid missplacerat inläg kom nyss upp! skrevs ju för flera dagar sen, men skit i det, det är ju jul!

Har haft julklappsutdelning med pappa & co nyss, massa saker blev det. Jag fick mest ljus och de andra fick mest tv-spel. Nu skulle jag hur som helst bara vilja önska alla en riktigt god jul!!! Och rikta ett särskilt tack till elsa på tre som räddade mig igår, när jag helt glömde bort pin-koden till mibilen och spärrade eländet. Hur skulle det gått med en hel jkulhelg utan mobil?!?

Nu ska jag göra mig iorning...släkten ska väl trava in här till två och äta massa. Ska lyda bjröns råd och äta mycket lax, den ärju dyr =) Puss å kram till alla där ute, ha en fin julafton och njut av snön....hehe...eller njut av att det kanske förhopåpningsvis inte är så haöt på vägarna i annat fall!

God jul, från mig till dig


Kommentarer
Postat av: Veronica

God jul =)

2007-12-24 @ 12:47:31
URL: http://veronicanordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0