Fernando Torres vs. Wentworth Miller

Efter en del tv-tittande har jag beslutat att den slutliga kampen kommer stå mellan två personer. Det är inte, som man skulle kunna tro; Orlando Bloom, utan dessa två gådbitar:

1) Wentworth Miller

image32

2) Fernando Torres


Lite info om de tävlande:
1) Wentworth spelar huvudrollen i den spännande serien på trean kallad Prison Brake, som jag dock aldrig tittat på riktigt...
2) Mr Torres är en spanjor som numera bor i Liverpool och spelar fotboll....

Resultatet kommer, var så säker!!


DH är slut, jag ska titta på Christine och sen ska jag nog sova tror jag. eller lägga mig i sängen och spela ms röj eller nåt. imorn är det sovmorgon...ska ligga kvar i sängen länge...Titta på Våra bästa år kanske. Är Tony mördaren på riktigt?! We'll see...


Kommentarer
Postat av: Pepp

Fernando Torres alla gånger om!

2007-12-12 @ 09:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0