...

Å, mer förvirrad människa än mig får man leta efter skulle jag tro. Det är jag och teri hatcher i DH, vi är nog på samma nivå skulle jag tro...

Idag, eller ikväll, har väl inte varit en av mina bättre kvällar. Chr och Cmilla var här och gycklade vilket iof var hur trevligt som helst, gick bra också. Efter det var det lite sämre dock, därav mitt mycket förnuftiga inlägg förut. Ni vet hur det är, när man är sådär sjukt osugen på allt och precis allt är skit! Där var jag, lite djupare dock. Har tagit mig upp till standardnivån av "allt är skit" nu. Jag tog ett bad för jag kom verkligen inte på nåt annat att göra, tänkte jag kunde läsa lite och slappna av. Meen, då hade jag inget att läsa så då orkade jag inte bada så länge heller, så nu sitter jag i sängen och hoppas att vänner ska göra mig på bra humör igen innan jag sover. Just ja, har ju kommit ur mitt sov-flow...så jag kommer säkert inte kunna sova heller! Blä...

Jag skulle behöva min Maja och prata med, kom hiiit!!!! Eller nåt. Imorn är det skola imorn igen också, typiskt. tackfest för nolleP imornkväll också, kan bli bra, kan bli livsfarligt, kan bli urballning, kan bli fruktansvärt...det visar sig...

Äh, jag tar ett avsnitt till, vila kan jag göra i jul...verkar ju inte få nå jobb på Hemköp ändå... sov gott alla glada!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Va julfint du gjort på bloggen! =) Hihi...

2007-12-04 @ 14:26:30
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0