dålig sömn

Usch, vad dåligt jag sovit inatt. Brukar sova som en stock, har varit inne i ett sovflyt på senaste skulle man kunna säga. Men inatt var det värdelöst. Vilket slöseri på nya lakan, då ska man ju ha det underbart. Detta är inte ok! Funderar på å bädda om bara för att! Sen verkar min briljanta Hives-plan bak-brunnit (backfired på engelska, vad är den svenska motsvarigheten?!?) för låtarna har snurrat i mitt huvud precis hela natten. Så nu antar jag att jag kan texterna utantill.

Idag blir det adventsfika med flickorna. Ska titta igenom mina kort på datorn och bestämma vilka jag ska framkalla, ska försöka få ihop ett album med roliga kort. Annars kommer ju allt nångång försvinna! Kan för säkerhets skulle lämna in albumen i nåt bankfack i min schweiz-bank...som jag ska skaffa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0