annandagen

min första (och ända?!?) jul som bloggare, så jag tänkte ta er igenom alla dagar liksom...eller nåt.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och lyssnar på the hives och äter fil och ska titta på ugly betty. Det var en bra kväll igår, fast jag hade en fruktansvärd huvudvärk, som jag glatt ignorerade på lucky. men när vi kom hem till joanna efter att vi gett upp på huset så gick det inte längre, så jag bar av med mig själv hemmåt så fort som möjligt och frågade Vicke snällt om jag fick låna hans säng en gång till. Det fick jag! Thanks a million!!!! Nu mår jag bättre iaf, men det lär ju inte bli månag knop idag direkt. Hostar som en tok gör jag också..

Från min vågrätta position i sängen här ser jag också att flaggstången är av på gården...hmm. Undrar om det hände under julaftons"stormen" eller längesen? Ska kanske ut och leta flaggstångstopp lite senare då, eller helt enkelt fråga mamma, vi får se. Det är ju inte jättevackert direkt... Nepp, nu blir det betty och fil för fullt. Ryktet sa nåt om spelkväll eller nåt ikväll, fånt vi si då!

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag har oxå ont i huvudet idag! I don't know why??? Tak för en rolig kväll igår... Puss

2007-12-26 @ 16:04:02
URL: http://princesssmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0