komplimanger!

Utdrag ur en spontan konversation jag just haft:

-Va fin du är!
-äh
-jo, man blir så glad över att man hör ögon att titta med...

Tro mig...man blir glad! Till skillnad från...

-Vilken fast rumpa du har, använder du sån där stepmaskin?!?

Hur lättköpt tror folk man är va?! Nä, nån måtta får det väl vara!

Annars är mitt liv rätt lugnt nu, fick äntligen iväg de där mailet jag dragit på i två månader nu, jippi! Nu har jag bara en förbannat massa samtal att ringa, men det blir på måndag så nu har jag helg! Förlorade fotbollen igårt också, dumt, och jag är mör i hela kroppen....inte ont maja...bara mör!!

Mamma tvingar mig att åka och hämta Petrus nu, så det blir bil igen, jag toklessnar! Varför, VARFÖR kan man inte köra bil och läsa samtidigt?!?

Off we go, hej how


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0