Flygdag

Konstig dag det här.

Vaknade och Fredda konstaterade att gårdagens kanske-förkylning var en riktig förkylning. Men vi trotsade detta och begav oss till Malmslätt och flygvapnets flygdag, eller nåt. Karln skulle ju se JAS. Paret Tranås skulle vara där också, kul att se dem!

Det var då någon gång det slutade gå bra. Först på väg ut genom dörren skadade jag mig på armen. Ett rejält brännmärke från fredagens popcorn-kastrull försvann och blottade några undre lager hud. Ont. Sen kom vi fram och jag satte mig ner på gräsmattan - och då sprack favoritjeansen. När det sedan var dags att få tag på paret så var vi på olika sidor av flygfältet och kunde inte komma åt varandra. Så det blev inget kärt återseende. Sen blåste det och jag blev lite kall.

Men trots alla dessa saker så är det en bra dag. Man kan nog konstatera att jag är genuint lycklig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0