Första dagen

Då var första dagen avklarad. Snacka om fullspäckat. Först var jag i skolan till tre typ, sen sov jag en liten sväng och sen var det bara på't igen vid halvfem - tills nu. Vi har varit på upprop och träffat våra faddrar och festerister (snygga overaller de där festeristerna har...) och fått en gul t-shirt som vi ska ha hela två och en halv vecka nu under nolle-p, med vårt namn på. Det där med namnet är bra (så man ser vad alla heter) och det där med två och en halv vecka verkar äckligt - men, who am I to speak. Vi var nere på en bar i stan nu på slutet och en kille som heter Johan sa att det finns nåt som heter fusknolla - en person som går omkring med nollorna och beter sig som en av dem, men som bara är på fejk. Jag är lite spänd på om det finns några sådana - tyckte det lät konstigt i alla fall, och det sa jag till honom.

Imorgon ska vi ha föreläsning klockan tio, så jag måste nog sova nu. Sen blir det väl nåt festaktigt på kvällen kan jag tänka mig. Då ska jag dansa skiten ur resterand 109 nollor kan jag lova.

För övrigt är det tydligen inte speciellt vanligt att ha varit gift när man fyller 21 år imorgon (eller idag om man ska vara petig), hihi. - Anni-Frid



Min kompis Johannas aningen sexiga overallrumpis...


Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men då får man ju lov att gratulera på födelsedagen ;)

2008-08-14 @ 00:52:59
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0