Polisen


Härom morgonen vaknade vi tidigt av att det var ett fasligt liv ute på gatan. Fredda tittade ut och fick syn på två personer som var minst sagt osams. Det hela slutade med att Fredda ringde polisen efter att en del slag utdelats. När polisen väl kom var gärningsmannen borta så nu är en utredning igång. Fredda blev förhörd redan på morgonen medan jag fick köra telefonförhör samma kväll. Sen trodde väl vi att vi hade gjort vårt, men igår var Fredda på fotokonfrontation och idag var det min tur. Och fy fasiken så svårt det var (men inte värre än att lista ut busslogistiken för att ta sig dit kan jag lova). Jag fick se en hel del foton och sen skulle jag säga vad jag tyckte om dem. I huvudet är bilden så tydlig, men att få ut den i ord, eller placera på ett fotografi - inte lätt som en plätt. Men förhoppningsvis bidrar man till rättvisa så bra känns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0