New York


Sista resdagen blev en holmgång mot tiden och trötta kroppar på New Yorks gator, men en underbar holmgång. Vi for fram och tillbaka i de gula taxibilarna och hann med båda ground zero, time square, empire state building, central park och, tadam tadam, en borttappad plånbok - som kom tillbaka. Jo, i en taxi glömde jag min kära plånka men lyckades efter en hel del samtal och någon timmes väntan få chaffören att komma tillbaka med en helt orörd plånbok. Lucky me. Till New York ska vi absolut tillbaka.

Jag vet att bloggandet blev sisådär under resan, hade väl ärligt talat bättre saker för mig. Men tänkte sammanfatta varje ställe vi var på, med lite bilder och sånt där som vi gjorde. Det om ni vill se och höra såklart. So let me know!

Kommentarer
Postat av: Maja

Självklart vill vi veta ännu mer detaljerat vad ni haft för er! :)

2011-09-03 @ 19:55:14
URL: http://majasofia.blogg.se/
Postat av: Cisci

SjälvKlart vill vi se och höra mer om erat äventyr! Har du oxå kärat ner dig i världens bästa stad nu? I love nyc

2011-09-03 @ 21:01:48
URL: http://dagarmedcisci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0