Better than ever


Vi sitter på Las Vegas flygplats och är på väg hem. Innan vi anländer Stockholm ska vi dock göra ett avslutande racerstopp på 13 timmar i New York men jag tänkte skriva en liten resekommentar ändå. Jag har massa bilder på både frukost och rum som ska bli blogginlägg, men från och med igår har jag dragit på mig air condition-sjukan och är mer än lovligt trött i skallen. Så jag palla inte. Ni får se när jag kommer hem.

Men inte ens lite snörvel och tungt huvud kan få mig på dåligt humör för detta har varit den bästa resan någonsin och de bästa två veckorna i livet mitt. Allt har gått så fantastiskt bra, vi har haft så kul, gjort så mycket saker, shoppat alldeles för mycket, skrattat tillsammans, sett så mycket och så vidare - ni fattar. Tiden har bara flutit på men samtidigt känns det som vi har varit borta jättelänge, på ett positivt sätt. Så nu är jag så fulltankad med energi till hösten så ni fattar inte (örutom att jag är lite sjuk just nu då). Slog därför på stort och satte mig och kollade schema + bokade in jobbpass för nästa vecka. Kanske ska slänga ihop ett träningsschema också medan jag ändå är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0