Betraktelse

Nä, det är inte mycket som går min väg nu. Det känns ärligt som om min goda tur jag alltid haft i livet försvann i och med att jag tappade plånboken i NY och fick tillbaka den. Som om någon där uppe tyckte att min turbägare var skapligt överfylld i och med det och att nu fick det liksom vara nog.

Förra veckan fick jag lov att sjukanmäla mig pga magen, den här veckan fick jag inga jobbpass (och jag tror det beror på att jag skickade in önskemålen lite sent och att de har tappat bort mitt mail), därför måste jag nu kontakta chefen för att se hur det blir. Hon skulle mycket väl kunna säga "kom och jobba imorgon" varpå jag måste säga "nä, jag är sjuk igen". Jo, för hon (jag) som nästan aldrig är sjuk (har i alla fall varit så)) ligger nu här med 39 grader feber och muttrar. Och jag hatar att strula med jobb, vill vara mönsteranställd. Men det är inte det enda, för medan jag ligger här så tickar klockan snabbt mot lidingöloppet. För på söndag ska jag slutföra den där tjejklassikern och att inte delta finns inte på kartan. Men det känns ju som en sådär uppladdning. Sen ska jag till Leksand imorgon är planen för bäbismagehäng, föräldramys och hockey. You do the math.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Inte alls kul! Krya på dig! Skickar massa energi och bli genast frisk genom luften. :)

2011-09-19 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0