Sån förbannad koll man har

Såhär gick min morgon till. Sängen var på tok för skön så jag låg kvar lite länge, jag gick upp och började göra mig i ordning, valde ut vilka böcker som skulle få följa med till skolan (13 st blev det), packade matsäck (tre "mål", ingen kurrande mage ska få komma emellan mig och min uppsats idag), packade dator, packade vattenflaska, servetter, bestick och tuggummin, fick för 17 till och med med mig träningskläder och travade iväg mot tunnelbanan. Nöjd som få med mig själv för min organiserade och genomtänkte packning.

Kommer fram till universitetet, tar fram grejerna och ser - jag har datorn med mig, jag har sladden till datorn med mig men jag har banne mig inte med mig min dator. Jag har med mig karlns dator. Och så vitt jag vet har jag inte skrivit och sparat uppsatsen på den. Så jo, jag fick med mig mat och mellanmål för en hel bataljon men jag fick inte med mig uppsatsen.


Kommentarer
Postat av: mariah

Hehe, mindre bra dag med andra ord. Men fin e du iaf å det är ju inte så illa det inte. :-)

2011-05-04 @ 16:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0