Som jag ser ut

Jag hänger återigen hemma idag. Ska förbereda mig inför morgondagen då jag ska till Linköping igen och bli grillad om mitt uppsatsämne. Nervöst. När jag är hemma en sådan här dag brukar jag klä upp mig för att känna mig lite piffig. Egoboost kan man säga. Idag blev det såhär.




Glasögon: för att täcka en otäckt finnigt ansikte
Linne: genomskinligt och på tok för kort för resterande putfit
Tröja: Den coolaste tröja jag har, tillika den mest slitna och smutsiga (spelar ingen roll hur mycket man tvättar den, tre månader sydafrikansk tvättmaskin smutsade ner den mer effektivt än en treåring i höstgegga skulle lyckas med)
Byxor: Leggins i modell välanvända
Strumpor: Avsändare okänd
Frisyr: I väntan på att grannen till frisör skall öppna salongen
Hy: Vintervit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0