I'm off

Nu lämnar jag palatset för en dryg vecka. Jag är nog en av de mest tragiska människor som finns för jag blir sentimental. Av att inte se mina saker på en vecka. Det är väl ändå någon form av extremt. Plus att jag har packat med mig majoriteten av allt jag äger. Jag har fyra kollin med mig, och enkel huvudräkning ger att det är minst ett för mycket. Man har liksom tre bärställen, rygg och två armar. Men jag har åstadkommit värre saker så vi kör.

Vi får väl se hur mycket jag hör av mig under veckan, men en gissning är att ni inte lär bli av med mig.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Men fröken, 4 är ju att effektivisera och AKTIVERA bärkroppen, o inte blåbär. två armar, en rygg, EN MAGE! Go for it!

2011-03-11 @ 17:01:44
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0