I stugan





Jag springer runt här som en idiot med kameran i högsta hugg och leker paparazzi. Tvingar folk att ställa upp på bild och sen rattar och knappar jag hej vilt för att se skillnaderna på inställningarna. Förstår dock inte vad jag gör och vad som händer, men ibland blir det mörkt och ibland blir det ljust. Ibland blir det bra och ibland blir det dåligt. Men vi har väldigt trevligt i stugan. Vi paxade dubbelsängsrummet, svärmor har bjudit på delikat mat och jag har redan ätit abnorma mängder godis. Nu är det bröllopsfotografen på tv och vi sitter och laddar, för imorgon blir det skidåkning - på längden till att börja med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va? Kan du jogga till Dokumentärerna? Jag lyssnar på det när jag åker bil/båt(tåg/flyg! Du kanske kan ha högläsning under milen?



Bästa löpmusiken skulle vara mitt gamla befäl som vrålade i 40 minuter.... men det kommer nog inte gå att ordna.



Anywho, anmälan ja. Jag tänkte att vi kanske ska vänta tills globetrottern är hemmavid? Man anmäler nog kvartetterna samtidigt så vi måste utse en kassör :-)

2011-03-17 @ 22:58:55
URL: http://annaish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0