To read or not to read

Fyren

Jag inser att det är mer ortodoxt att rekommendera böcker att läsa, men en sådan där trevlig syjunteblogg lär detta aldrig bli. Men så vänlig kan jag vara att jag meddelar vad ni inte ska läsa. Ni ska alltså hålla er så långt bort från Fyren av P.D. James som det bara går. Jag är verkligen långt ifrån kräsen när det gäller mina deckare så när jag nu meddelar att denna bok är way tråkigare än samhällskunskapsboken i femman betyder det faktiskt en hel del. Mord i en fyr låter som ren och skär sträckläsning men den enda anledningen att de senaste dagarnas raster har spenderats med streckläsning är för att få skiten ur världen. Så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0