Succé


Det gick ju bra det där. Men till alla ni kritiker om min självinsikt vill jag den här gången påpeka att min handledare sa att han var orolig efter förra seminariet och att han var imponerad, till och med förvånad, över förbättringen som jag fick till på åtta dagar. Så ni förstår att jag inte har fiskat falska sympatier. Men ett VG fick jag och en stor portion beröm på det. Det andas succé, vilket innehållet i påsen ska se till att det blir.

Jag är så glad och lättad så ni förstår nog inte. Jag har fått mig min magister i affärsjuridik och är inte långt ifrån att kamma hem både en master (om jag känner för'ett) och en juristexamen. Idag är jag faktiskt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0