Sleep


Vi har försovit oss. Eller rättare sagt, Fredda har försovit sig. Jag har ju lyxen att jobba rätt kassa tider hela sommaren och har därför typ sovmorgon varje morgon. Fredda är iaf lite stressad och jag försöker mest hålla mig i soffan för att vara ivägen så lite som möjligt på de 27 kvm. Igår hade vi hur som helst en übertrevlig kväll med Rebecca och Adde. Folk snackar om att de hyr in kockar till sitt eget kök. Jag skaffar bara vänner med rätt pojkvänner. Så kvällen spenderades i köket med Adde som kock och tre andra vilsna själar på de resterande 2 kvm (jo, vi har en mastodontstor lägenhet). Sen åt vi gottgott och skrattade åt tjommen från Teckomatorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0