Done today


Klockan är inte ens ett och jag har hunnit med hur mycket som helst idag. Tagit promenad, plockat blomma, ätit några mål mat, tittat på nyheter, simning och golf och framför allt förstört min frisyr. Fick för mig att plock fram färgpaketet som stått och väntat så länge och tänkte att "det kan väl inte vara så svårt". Well tji fick jag. Det jag har lyckats med är att skaffa mig är en blond utväxt till ett brunt hår, och jag gissar att det hade varit snyggare tvärtom om man nu nödvändigtvis ska ha en utväxt. Jag får väl ta min surt förvärvade lön imorgon och göra nåt åt det...

Nu ska jag i alla fall sätta mig med min uppsats. Det var ju faktiskt därför jag inte åkte till dalaland i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0