En kväll som alla andra

Jani, tänkte dra en liten genomgång om vad som händer här hemma. Helt ogenomtänkt och oredigerat, så ni får se liksom. Jag sitter i soffan med datorn på soffbordet samtidigt som konferensresan går på tv och jag konstaterar att blondinbella låter yngre när hon pratar än vad hon "låter" när hon läses. Jag rensar och strukturerar min blogg-mapp samtidigt. Den lilla mappen har på senaste tiden vuxit sig gigantiskt och har nu blivit tre stycken. Mest på grund av att jag blivit totalt inrednings-besatt den senaste månaden.

Karln springer omkring och pratar med familjen i telefonen och drar storyn om hur han delade tunnelbanevagn med Sven Wolter idag. Sven fyller tydligen 77 år imorgon, vi säger grattis!

Tidigare åt vi gulaschsoppa som var mycket god och väldigt enkel att göra. Den står fortfarande kvar på spisen (tror jag) och bör tas hand om nu, men jag är trött och ynklig och sitter mest i soffan och kräver att bli kliad på ryggen. Samtidigt står skrivaren här bredvid mig på golvet och skriker "bär ner mig till förrådet". Jag väser "skit ner dig" lite då och då så den ska hålla tyst.

Karln kollar filmer om porsche-bilar. Närmare bestämt Porsche 918 RSR, med motor från RS Syyder, dvs en V8 på 3,4 liter som trimmats till 560 hästar. Totalt landar effekten på 767 hästar med hjälp av två extra elmotorer. Så ni vet.

Jag har plockat ner julpyntet.


Livet är väl ändå underbart ibland!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag vill ha receptet på den där svampsoppan juh! :-)

2011-01-12 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0