Uppsala

Larz-Kristerz på Fångarna på fortet och karln min jublar och gör lyckhjulningar på det minimala hallgolvet. Not. Nu ska jag titta på det där bara för att.

Igår var jag till Uppsala, vet inte om jag meddelade detta. Hälsade i alla fall på fröken fräken och världens finaste Alfons. Alfons är en katt. Bara för att reda ut alla kärleksförhållanden och eventuella crushar. Han ser ut såhär och jag filar förtillfället på hur kidnappningen skall genomföras på bästa sätt.


Annars var det bara mysigt och trevligt. Det får bli lite oftare, nu när vi bor så nära på grannar som man kan.




Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fantastisk bild på mig! Dock ser jag inte helt normalbegåvad ut... Har du lyckats övertala karln din om en katt ännu? Kram

2011-01-16 @ 17:27:55
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0