Trendspanar-Johanna

Har varit och fikat med han jag bor med på väg hem från skolan. Så mysigt så. Vi tog på oss lika kläder också, bara för att det var kul tyckte vi (läs: jag). Blev liksom 70- eller 80-talet i 10-talsversion (2010 och framåt alltså). På den gamla goda tiden klädde man sig i likadana rosa träningsoveraller och drog på camping. 2011 sitter man på café i randigt.


Och för att spä på det här med "äldre trender" har jag återgått till överkonsumtion av chailatte. Ni vet trenden från sisådär 2006/2007 kanske som jag fattade i slutet av 2009 nånting. I tid som vanligt. Två dagar i rad har denna dryck i alla fall inmundigats - dock inte jättenöjd med någon av dem. Ska spana vidare efter stans bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0