Svinto

Jag sprang runt som en illbatting på för mycket o'boy här förut och fotade lägenheten för att visa upp, men stötte på något mycket mer angeläget att dela med mig av (plus att bilderna ändå bara blev kassa). Svinto. Vilken gudabenådad produkt. Ni vet talesättet 'allt går med vilja, våld och vaselin'? Det borde egentligen låta 'allt går med vilja, våld, vaselin och svinto'. Jag lovar er att Svinto är en bättre fläckborttagare än Vanish - om någon bara vågade testa (jag menar, fläcken lär ju försvinna när tyget gör det). Jag lovar er även att tv:n skulle skina som en lax i vårbäcken om ni bara gick lös på den med en tuss stålbommul. Hur som helst så räddade Svintot mig idag från en 35-minuters kamp mot köttfärssåskastrullen från gårdagen - och fixade en skinande ren kastrull på mindre än tre minuter. Jag tog tid. Och sen tog jag en bild, bara för att ni verkligen ska tro mig.


Har ni sett ett sådant blänkande köksredskap förut. Må vara några repor, blank är den. Jag tog en bild på förpackningen också, så ni ska veta vad ni letar efter i affären nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Älskar Svinto! Prova i diskhon också, du kommer att älska det, det blänker så fint att man blir tårögd.

2011-01-06 @ 19:17:48
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Emma Andersson

Älskar Svinto! Prova i diskhon också, du kommer att älska det, det blänker så fint att man blir tårögd.

2011-01-06 @ 19:19:27
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0