Julklappsutdelning

I år (eller förra året såklart - men ni fattar) var ett sådant där år där vi fick superunderbara julklappar - och har bytt typ hälften. Jag byter otroligt sällen gåvor, anser att det jag har fått är något som personen tyckte var menat för mig och blir alltid jätteglad. Men i år lyckades jag först få dubbla prenumerationer på samma tidning, och då känns det på något sätt som att ett byte inte är att stampa givaren i ansiktet och gasta "hehe, vad du är dålig". Så bytt är bytt på den fronten. Karln fick sedan en skäggtrimmer som han blev störtlycklig för - tills han skulle använda den och märkte att det ju var en hårtrimmer (som skulle resultera i inget skägg om han använde den - och det går ju bara inte). Sen fick vi en snygging-termos från stelton...


...som vi också älskar, men vi har redan en. Och så mycket är vi inte ute på picknik eller liknande för att behöva två.

Så idag skall vi på bytardag till Kungens Kurva. Termosen skall, enligt mig, bli en behövlig stekpanna (och kanske en kivilykta:)). Enligt karln "är det ju trist att få en snygg, rolig termos i julklapp och byta den mot en stekpanna (det sista sägs med avsky i rösten)". Vi får se. Hårtrimmern skall i alla fall bli en skäggtrimmer, surprise!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Åh, nu är jag avundsjuk, jag vill OCKSÅ ha en Stelton! Det ska jag önska mig i födelsedagspresent.

2011-01-08 @ 12:31:03
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0