It's like magic

Såhär stor är vår tvättkorg. Liten alltså. Den är typ yttepytte.


Så varje gång jag ska lägga ner tvätt stålsätter jag mig för tanken att det är fullt och att det blir till att ha smutskläder liggande på det ½ kvadratmeter stora golvet till nästa tvättid (och sen ska vi inte prata om längden  på de där tvättiderna här omkring). Men icke då. Allt försvinner banne mig i den där tvättkorgen. Såhär ser till exempel lakan från en dubbelsäng ut sekunderna innan de skall utsättas för tvättkorgen.


Och såhär ser de ut när de delar tvättkorg med en veckas smutstvätt.


Nä, jag fattar faktiskt inte!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså, så den lägenheten fanns fortfarande till ditt förfogande.. Härligt! Nä, var ju aldrig där (konstigt nog). Bor fortfarande väldigt nära, mindre än 10 min med buss. Går från precis utanför mig till precis utanför dig :)

Najs med bara ett år kvar, jag har ettåetthalvt. Vad blir du då då? Själv blir jag typ ingenting...haha!

Såg du nån på HK du kände igen då? Skulle vara kul med en liten reunion.. Eller jag vet inte. Skulle vara kul att träffa dig, i alla fall!! Haha!

2011-01-22 @ 11:31:31
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0