Grannar

Om ni någon gång funderar på att flytta, se till att inte bli våra grannar då bara. Jag tror inte ni vill det. De stackarna som bor mitt emot har nog fått stå ut med min mindre läckra lekamen som springer runt och letar kläder halvnäck och helstressad efter att morgonduschen blev lite väl lång. Stackars dem. Sedan har vi våra grannar vägg i vägg som bråkar rätt ofta, tror vi. Speciellt efter vi lagt oss på kvällen (fortfarande mest gissningar). Så för att sluta gissa tog vi (läs: jag) helt enkelt och hämtade in ett bastant IKEA-glas till sovrummet för att kunna höra bättre. "Jag hatar dig" förekom definitivt. Sen anar vi också att möbler av okänt slag (antagligen stolar) vältes omkull. De kan också vara finnar. Sen somnade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0