Det bara går så bra

Det blev en dag i Nacka. I affärer ni vet. Vi skulle ha en grej, en mojäng som förlänger mottagaren för tv-boxen så vi äntligen skall kunna stänga luckan till vår tv-möbel (och slippa se sladdarna) (tror jag visade en bild på kaoset tidigare). Vi testade Clas Ohlson (patriot som man är) men den hade utgått. Vi tog oss in i Media Markt där jag släppte loss Fredda bland tv-apparaterna medan jag försökte titta på handboll, men det enda vi hittade var ett exemplar av en ful variant där kartongen var sönderbruten. Så tillslut gick vi till Kjell & co som hade en variant vi bestämde oss för - som var slut. Så då bestämde vi oss för att ta en annan variant som var dyrare (som vi lyckades pruta ner en aning) - som var slut. Då lade vi ner och åkte hem. Men jag köpte några bh:ar också, så jag ska roa mig med att testa de ikväll, samtidigt som jag tittar på sladdarna.

Först blir det vänner och städning medan karln är förpassad till köket för matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0