A new me

Sitter på jobbet och laddar för träning i eftermiddag. Kan ni förstå vilken seriös människa jag blivit om jag till och med ser till att komma tidigare till jobbet för att kunna gå tidigare - för att hinna med ett visst pass. Jag känner inte igen mig själv. Kan det vara herr Vasa som flåsar mig i nacken om det där förbannade skidloppet mån tro. Eller är det så att jag efter blotta 26 år äntligen har förstått att den årliga "beach xxxx" inte fungerar speciellt bra om man börjar mitt i juli. Eller kan det måhända vara så att snygginen, as in min pojkvän, kommer vara där och jag omöjligt kan gå med på att få stryk i antal träningsdagar per vecka. Jo, så är det nog. Smart har ju aldrig varit min starka sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0