Skidjäkelskap

Nu är jag arg. Jag har taggat sedan i söndags för skidturen jag skulle ta i eftermiddag. Då går det och blir plusgrader. Det är ju för kattsingen inget vasaloppsväder ute, det är mer passande för utemöbler och frukostintag på balkongen imorgon. Och jag vet att ni är en hel drös folk där ute som suktar efter vår och sommar, shorts och ballerina och jag ÄR fortfarande en av er, efter 26:e februari. Nu har jag inte tid med sånt. Nu vill jag bara åka skidor.

Men med obefintlig inhandling av klistervalla, en mamma som inte svarar i telefon och en hemsida som, trots att de uppenbarligen inte lägger ner tid på just hemsidan, meddelar att spåren inte är så vidare värst bra blir det nog inget idag.

Måste jag jobba med uppsats då?

Kommentarer
Postat av: Karin

Har du hittat din startgrupp ännu då???

2011-02-01 @ 23:19:09
URL: http://karinrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0