Presenting

Okej, tjugo minuter (och fem-sex sexy bitch med Guetta) efter att jag tog beslutet att inte åka skidor har jag insett en sak; den här bloggen måste egentligen vara det tråkigaste någonsin eftersom all min inspiration till att skriva kommer när jag har tråkigt. Riktigt tråkigt. Alltså när jag gör ingenting. Då börjar tydligen min hjärna jobba. Det i sin tur måste innebära att allt som står här handlar om att jag gör absolut nada. Som någon form av världens nollpunkt - där det inte händer något. Mer än följande då (som är en snabb summering av en snabbkoll i arkivet):

Titta på vänner
Gnälla över studier (dessvärre utföra mindre av dem)
Jobba
Cykla
Snacka om träning (men även här utföra minimalt)
Ge högst tveksamma musiktips.

Och det, ladies and gentlemen, torde vara mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0