Långdag

Täkte bara gå igenom dagens schema en sväng. Så ni vet var jag är. Så jag vet var jag själv ska vara.

Om tjugo minuter ska jag förhoppningsvis hinna med en tunnelbana som ska ta mig till jobbet. På jobbet ska jag vara till en sådär halv tre.

Runt tre blir det till att handla klister-valla och vallaväck för på onsdag och torsdag skall jag åka skidor på vad som kan tänkas finnas ute i skogen, barr, gräs, lera, snö. Spelar ingen roll.

Halv fyra och avfärd mot skolan för att fixa klart ett svaromål som skall skrivas.
Vid fem blir det gruppmöte för att skriva klart en dom.

Halv åtta ska jag befinna mig på hovrätten igen för att återigen leka rättegång. Den här gången är jag the bad guy, vilket ska bli kul. Har övat på min stockholmsslang i två veckor nu inför förhöret (om man nu pratar slang när man köpt en båt för dryga miljonen, kanske ska köra på brat rakt av).

Klockan tio ikväll är vi då klara och jag ämnar åka hem och dö i min säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0